Fan vad duktiga vi är!

Haha, har börjat med naturdieten och det funkar bra men det är riktigt äckligt men det funkar som sagt.
Dricker 1 på morgonen 1 på eftermiddagen och 1 på kvällen. Äter som vanligt i skolan. och mellan äter jag massa med frukt och dricker massor med vatten. Måste fan pinka hela tiden, har dock en liten blåsa.

Så nu sitter jag här och har ätit mina goda knäckisar med ytterst lite smör på och tomatskivor :) Det är riktigt gott faktiskt. Jag brukar vara anti- fullkornsprodukter. Men försöker faktiskt pilla i mig lite sådant. Jag känner mig riktigt motiverad till det här nu. Även fast jag höll på och falla tillbaka litegranna idag. Men gjorde det dock inte!

Nu ska jag försöka plugga lite mer Bransch&produkt, har förhör imorgon. Som kommer gå åt tjotahejti.
Postat av: Michelle

Kommer du kunna äta skiten hela ditt liv? Skulle inte tro det. Du svälter dig själv, däför du tappar kilon. Produkterna innehåller endast få kalorier vilket gör att du förlorar vikt. När du sedan börjar äta "vanlig" mat kommer du gå upp till samma vikt. Om inte mer, vilket kan hända då man svälter sig. För det är precis vad du gör just nu tyvärr. Det enda som funkar är att träna och lägga om sina måltider som man klarar av att följa.

En sådan shake innehåller 181 kcal. 181* 3= 543. Det är lika mycket som en måltid ska innehålla. En frisk person ska äta runt 2000 kcal för att behålla sin vikt. När man då tränar sjunker antalet kalorier vilket gör att man går ner i vikt.

Emelie, säger inte detta för att vara taskig eller något. Vill bara inte att du ska slösa din tid på sådant skit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback