tjoflöjt.

image274
Mamma hade köpt en sådan där Body Butter, fast inte just den här. Men jag har en body butter som jag köpte på Kreta. Det är passionsfrukt . Har inte använt den så himlans mycket, vill jag inte påstå. Jag tror att Anna har/hade det ovan, och det luktar också underbart gott (:

Men imorgon ska jag gå upp skapligt och fixa mig och smörja in mig med den eller brun-utan-sol. Eller om jag och Mathilda ska och sola på pappas och hennes morfars jobb? Det är ju gratis solarium där ;D Så det ska vi utnyttja till max, Tildut :)

 Jag är bjuden på fest till John imorgon, men jag vet inte ifall jag ska gå? Jag känner inte han sådär jättebra heller. Känns bara pinsamt och komma dit. Så ska vi festa på lördag också, för då är det ju en viss persons födelsedag, CECILIAS ;D. Då kanske det blir Åby eller Kolmården?
Eller om någon annan vet någon mer centralbelägen fest, vore det perfekt :)
Postat av: anna

sant ;D jag har den.. å typ 5 till lukter.. älskar bodyshops bodybutter ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback