spending my time.

Var på stan förut och fikade med Mathilda och Anna. Så gick vi även o kollade runt litegranna. så har jag även varit hos Mathilda nu ikväll och avnjutigt en fantastisk god middag :) Fläskfilégryta och ris. Så pratade vi med folk på skype och sjöng för dem. Vår danslärare kom hem till dem och frågade vad vi höll på med där uppe. Såg på Idol gjorde jag också, riktigt duktiga allihopa :) och det var Mattias som fick lämna, jag tycker fan bättre om honom än Andreas iallafall. Men det är nog han som får lämna nästa gång iallafall. Stan har vi också varit nere på en sväng och där träffade vi Sara :)

Så nu är jag hemma, har precis ätit en bit av den enormt goda tårtan som min syrra gjort på hennes prao :)
En salig blandning kan jag lova.

Imorgon är det party, men frågan är bara vart? (:

och.. Kjetil är söt, eller hur Mattan? ;)

Postat av: Wantedmyspace

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback