Solstorm

varit på bio nu ikväll med min kära vännina Mathilda :) Vi valde att se Solstorm med bla. Izabella scourpco, Mikael Persbrandt och Krister Henriksson. Det var en riktig kanon film, gå och se den med er :)

Var på maxi som jag skrev att jag skulle till, köpte ett svart linne. och så åkte vi till Hageby och köpte lite cider o annat på systemet. Om det blir fest imorgon så ska jag dricka gravendals päroncider den är ju fantastiskt god.. och så har jag även Melon rush ;D Så åkte jag och handlade med farmor och farfar, så fick jag det jag behövde mest ;)
på vägen hem till dem köpte vi med oss mcdonalds, där blev det att klämma i sig en mcfeast och co.

Nu är jag iallfall hos Mathilda, ska gå upp och lägga oss. För att det är öppet hus på skolan imorgon, dyng tråkigt jag vet. Men vi får kompesations ledigt på måndag, så det blir skönt. Vi bvehöver ju bara vara på skolan i en timme , vad jag vet nu iallafall.


och.. Ibland fattar jag mig inte på dig?
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt! Sov gott! ♥

Postat av: Alexandra

är den filmen ny? har aldrig hört om den ;)

2007-11-26 @ 18:13:14
URL: http://www.alxndra.blogg.se
Postat av: Georgtilda

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-10-07 @ 10:00:45
URL: http://georgtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback