fredag.

Nu är det fredag igen, riktigt skönt. Veckorna går så himla fort så det inte är klokt. Jag är nöjd med veckan som har gått. Presterat hyffsat bra i skolan och provet hade tydligen inte gått så bra för någon i klassen. Så vi ligger på en rätt jämn nivå. Så det är ju skönt.

Idag kanske jag ska få tillbaka min mobil.. Ska träffa han som tog mobilen och en annan kille ikväll. Det verkade som att han skulle sälja den :S Polisen ringde igår igen och så sa jag de namnen jag visste. Och så sa han att han hade några namnförslag som kunde vara intressanta. Men nu ska vi se ikväll om jag får tillbaka den eller ej. Men man kan ju alltid hoppas, annars får man betala.
Postat av: Minna

Så skönt med fredag :D

Postat av: tilda

hoppas du får en bra fredagskväll, kram!

2007-11-16 @ 20:43:47
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Nina

skönt med helg nu :)

2007-11-16 @ 22:40:22
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback