Fredag kväll.

Har varit hemma hela kvällen, sett på idol med min syrra och sedan sjungit lite med henne. Lite roligt faktiskt, vi garva ihjäl oss emellan åt. Hur kunde Christoffer åka ut? Väldigt konstigt, jag tycker Mattias el Andreas ska ut. Men det är ju en smaksak och det är ju svenskafolket som röstar så man vet aldrig hur det går. Förresten så kom det lite snö förut som övergick i regn tyvärr. Som sagt hellre snö och kallt än regn o kallt. Fy valinge vad jag hatar när det regnar. stod ute igår med ett par grabbar och snackade och så innan jag gick hem. Och fy vad jag var blöt när jag kom hem. Fyfan, men då blev jag glad av att se att jag hade ett par våfflor som väntade.

Imorgon är lördag och jag ska sova riktigtriktigt länge. Och sedan bege mig till Farmor och farfar o plugga lite turism. Bättre och roligare och sitta där faktiskt. Så vill jag gå en sväng på stan, men jag är helt pank :(
Jag vill även ta och åka o bowla med några på kvällen, det vore kalaskul. Mathilda, Cissi, Fanny, Camilla, Anna,  någon som är på?

Om det finns platser kvar till Spanien i vår ska jag följa med igen. Det skulle vara jättekul och åka ner till alla igen. Inte för att jag vill åka ner alla de tråkiga grejerna igen , men för att träffa de som var med nu i år och sedan få åka till den fina stranden i Cadiz :) åhhh, love it! och priset i år ska vi inte tala om, ruskigt så billigt det är :)

Postat av: Emelie

Ja mattias var sämre än chris... stackaren som fick ryka. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback