proppppppar!

Fan kom på förut att jag ska till sjukan imorgon. Jag verkligen hatar det!  Jag är inte sjuk, men så fort jag kommer dit känner jag mig sjuk. Eller på sätt och vis så känner jag mig sjuk, eftersom att jag får äta medicin och ha en jävla kompressionstrumpa på vänstra benet. Ända ner ifrån Foten upp till Ljumsken. Bläää! Ät inte p-piller framför allt inte Neovletta. Det dööööödar långsamt! Jag kommer aldrig att kunna äta p-piller eller någonting nu! Jävla häxa på Ungdomsmottagningen. Egentligen borde man anmäla henne. För jag berättade faktiskt för henne att både mamma och mormor har haft proppar. Men hon tillåt mig att äta det ändå. Men efter 1 år så började de hända grejer. Fick andnöd och ont i rygg, mage och ben! Så jag bara varnar er ät inte NEOVLETTA!
Postat av: Tess

Om man inte har proppar i släkten så kan man ju äta de? :P

Postat av: Ullis

Ih , skrämsigt :| jag äter nevletta ..

2007-05-21 @ 20:01:59
URL: http://pixlers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback