^^

jag vill bara försvinna från detta jävla liv. jag är fan jämt sjuk, varför? har ett sådant fruktansvärt dåligt imunförsvar!
Jag måste börja äta mera frukt och grönsaker tror jag! så jag håller mig lite mer frisk. Det har försämrats sen jag fick lungemoblin och det :/ Gå och dö jävla skit!

Ska träffa min läkare på fredag och då ska han säga till mig , att jag ska äta Waran i ett helt jävla år till ^^
Men jag ska försöka övertala honom att jag vill sluta nu. Det räcker med råttgift nu tack! Vill inte gå och känna mig mer sjuk.. Och så är det ju inga unga människor som äter skiten heller. Bara gamla.. som får proppar och skit . Jävla p-piller och benägenheten till att få det! jag kunde lika gärna varit död nu.. och med tanke på det , så träffade jag kvinnan som räddade mitt liv idag på vårdcentralen.. men jag kände inte igen henne, förens mamma sa vem det var,. Det var synd, för annars hade jag tänkt och tacka henne för att jag leveer idag! Men nu iaf, känner jag för att bara sjunka igenom allting.. Allt är hemskt nu! Försvinnn!
Postat av: Honeydew

gulliplutt bli frisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback