finnsintesåmycketattgöraåt,änattförsöka.

Idag kom beskedet om att jag inte får ut några pengar alls ifrån när läkarna hade gjort fel när jag fick proppar både i benet och i lungorna :/ jag tycker det är jättekonstigt. Men de har pratat med fel läkare. De har pratat med min läkare som jag har nu . Inte han som tog hand om mig första dagen och de andra 3 dagarna. De skulle ha pratat med honom. Den läkaren jag har nu sa att det inte var någon fara, eller livshotande. Men hade de pratat med den första så hade han sagt det. För att han berättade för mig att hade jag inte kommit  då när jag kom in så hade jag aldrig klarat mig nästa. Så jag tycker att de där jävla gubbarna kan ringa och snacka med Hans Karlsson på Hjärtintensiven!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback