...

Har sångprov på torsdag. Jag förstår inte hur det ska gå för mig? Jag hoppas verkligen inte att jag är förkyld eller något och inte kan sjunga. Då kanske man åker på och få sjunga inför hela gruppen. Det är något som jag inte vill. Man får välja på 2 låtar, Ut i vår hage eller The Rose. För min del lutar det åt den först nämnda. Den kan jag bäst. Folk säger att jag kan sjunga, men jag har såååå himla svårt för att ta emot det. Alla musiklärare jag har haft har till och med sagt det. Jag vill så himla gärna kunna ta emot komplimanger och kunna säga att jag sjunger bra. Men det går icke. Vilken låt tycker ni att jag ska ta? :)
Postat av: emelier

THE ROSE! inte för att någon av de två är särskilt bra alls, men The Rose är finast faktiskt. och du sjunger den bäst.

2007-01-15 @ 00:02:49
Postat av: Matilda

EMELIE DU SUNGER SKIT BRA!

Postat av: Camilla

vet i fan va det är för låtar ;D men det spelar nog ingen roll vilken du tar för du sjunger så jävla bra i allafall gumman! :)

2007-01-15 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback