Torsdagkväll!

sitter här med världens huvudvärk. Måste gå och lägga mig snart.
Imorgon har jag bara 2 lektioner sen äre Looooooov. så himla skönt. ska sova som aldrig förr..
och imorgon ska brudarna fira mig här och så blire även förfest och så. Sen blire festis ;D  
Postat av: mathilda

åh fy fan! Det där lät inte kul!! fan vad sjukt ändå, att dom inte kollade upp det mer nogrant första gången!! fan vad arg man blir... idioter! Mitt kom direkt, fick ont...(SJUKT ONT) och till slut kunde jag inte andas! Så det var "bråttom" för min del då också! Jag förstår att du vill sluta med waranet, jag blev såå glad när jag fick sluta. Men samtidigt rädd, började gråta tom när jag åkte från sjukhuset.. för läkaren sa bara "nu ska du sluta, tack hej" typ. utan att kolla upp något. Tyckte det kändes läskigt. Waranet kändes nästan som en säkerhet.. att det inte skulle hända igen! Men nu mår jag bra och jag hoppas verkligen du får sluta någon gång så du slipper äta det hela livet! Rökte du? lite "kul" och veta.. eller var det BARA ppillerna som gjorde det?kram

Postat av: anna

gumman vi kommer ha så jävla kul ikväll :)
trevligt som fasiken

2007-02-16 @ 09:08:35
URL: http://lillhedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback