Spanien!

18 timmar kvar tills man åker till Arlanda. Ska bli så himla kul. stannade hemma idag, ska försöka fixa lite grejer nu på förmiddagen innan mamma kommer hem. För då ska hon få skjutsa mig till Kungsgård. Ska gå på Spanskan, se om de säger något om i morgon och så. Efter spanskan som slutar 16, då ska mamma jag och in till stan och växla pengar och så. Kanske ska köpa ballerinorna i inlägget under? eller vad tycker ni? annars är det bara hem och packa och sova. ska åka vid 4.00.. Men jag förstår ändå inte hur vi ska hinna upp på 4 timmar till Arlanda. Planet går 8.15 imorgon bitti. Och jag inte har fel, så måste man ju vara där två timmar innan och checka in och så. Men vi hinner nog ändå, för de har ju räknat ut att det bara ska ta 2 timmar upp till Stockholm. Jag börjar få lite resfeber nu faktiskt.. Kommer vara värsta nojig sen ikväll.. få skit ont i magen och bli jättenervös. aja, det är sådant man får ta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback