Söndag!

Vaknade 9.46 av min syrra som skrek på mig och sa att bussen går om en kvart. Då var det bara att gå upp, klä på sig och dra ner till bussen. Men vi var där före den ,så det var lugnt. vi åkte till Kör-grejsen och sjöng och fikade. Var faktiskt kul idag, Linnea var ju där (: Vid en halv2 åkte vi till farmor och farfar. Gick över en pulkabacke. jag mitt smarto hade såklart mina pumaskor och jag kan ju säga att jag var nära ett par gånger att ramla. Men jag körde snowboards varianten så jag klarade mig ändå. Och skrattade gjorde jag så min syster skämdes litegrann ; D väl där åt vi mat, sen sydde farmor upp mina jeans, TACK :)
Och så kollde vi på resväska och så. Och så fick jag en slant till Spanien :) TACK :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback