Plugga!

Ja just precis vad jag ska göra strax. Blää. Har samhälls-prov imorgon. men kan bara plugga i 1 timme. ska möta Camilla sen, så ska vi gå förbi mcdonalds och titta om Kim jobbar ;D hahah ^^
Ikväll blire myspys med älsklingen :) <3

Postat av: mathilda

Okej! Jag åt runt 5st varje dag, ganska många!! Jag hoppas verkligen för din skull att du får sluta snart.. du har väl waran halsbandet på dig? ;) kram.

Postat av: mathilda

Okej! Det hände en kväll när jag skulle gå och lägga mig... hade jätteont i magen. först trodde jag det var träningsverk och mensverk. Men sen förstod jag att det inte var det. Hade så sjukt ont, kunde inte ligga ner, bara sitta upp! Till slut kunde jag inte andas och då åkte jag till sjukhuset!! Själv då? rökte du?kram

2007-02-14 @ 19:21:47
URL: http://mathildaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback