GODIS!

ikväll hare blitt mycket godis för min del, Camilla kom hit med det ;D hon hade varit på bio med sin kära moder Anne-lie :D Stört skön morsa det där ;) De hade sett på "se upp för dårarna" jag tror de passade dem två utmärkt. De är ju 2 riktiga dårar. Anne-lie i trafiken och Camilla på hojjen ;D
Nejvars, Jag vet inte riktigt hur fooooort det går när Anne-lie kör. Det kanske går i en sisådär 150 på 50 väg ;) jag älskar att åka bil med henne ;D Hej och hå vad det går mellan pattar och lår! Camilla hon är fan en riktig blådåre på cykel alltså! Skadar sig lite då och då. Men det verkar ju inte gå nöd på henne för det!
Det skulle det fan göra för mig. Har jag ramlat en gång på ett fordon aldrig mer ;)


camilla here. måste bara nämna att emelie har fett tajta stjärtmuskler! ;) trust me, i know! ;)



74150-105


Postat av: malou

muums, har hela min kvar sen kvällen. köpte lite för mycket känner jag.

Postat av: Axelingeborg

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2010-02-01 @ 08:58:58
URL: http://axelingeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback