ännu en lista!

oftast på tallriken: mat?
bästa klubben: SMEDBY AIS ;D
då vet jag att jag är kär: När hjärtat bultar hårt som fan!
detta gör jag när jag är ledsen: tjuter och tycker synd om mig själv.
hit går jag helst: Stan
bästa presenten jag fått: Jag vet inte?
älskar att ge bort: Presenter
skor: olika.
jag spelar: Allan
efterrätt: Varma päron med after eight uppe på :)
dagens lögn: har inte ljugit.
din hobby: Träffa kompisar och Robin , träna , plugga, blogga!
vad är det för veckodag? Onsdag.
vad åt du senast: Godis.
vem fick du mail av senast: Lisa Tilling.
vem fick du sms av senast: Anna
senaste bussresa: Idag hem ifrån skolan?
manchester eller jeans: Jeans.
sover du naken: Nej, herregud. Eller nästa, med trosisarna på!
vad gör du när du inte kan sova: sitter här..
vinyl eller cd: cd
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: stan , tack!
hur många dagar i veckan går du på fest: 1 gång max.
bör stockholm vara sveriges huvudstad: Självklart :)
vad tycker du om lunarstorm: tråååååkigt!
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: kanske ;)
favoritfilm: En dag i Livet.
spelar du i ett aktivt band: Nej för fasen!
skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: Njae, det vet jag inte riktigt.
hade du kunnat tänka dig att bli polis: Nae, tror inte det.
vem får dig att må dåligt: Folk som går en på nerverna.
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Nae då (a) 
är du ett intellektuellt geni: Inte precis.
blandar du svenska med engelska när du skriver: Det händer ja.
vad tycker du om fredrik reinfeldt: Han är ju moderat för fan.
tittar du på musikbyrån: Nae.
är du den som avslutar telefonsamtal: Haha, nae inte precis.
vad gör du om tio år: Arbetar med något som jag verkligen vill.
vad gillar du för kakor? De flesta.
vilken är din favoritpaj? Äppelpaj!
vad äter du helst till middag? Grillat kött, klyftpotatis, sallad och tsatziki.
vem lagar din mat? Mamma.
varför är du inte vegan? För att kött är så jädrans gott..
vad heter dina husdjur? har inga.
hur många skor har du? Vet inte?
vad har du på dig just nu? Gul&blåjeans , rött linne.
vad har du för frisyr? lite längre än axlarna.
hur många timmar sov du inatt? 5 timmar.
hur många timmar brukar du sova per natt? mellan 6-7.
vad vill du ha på smörgåstårtan? Räkor, majonäs, ägg.
vad dricker du helst till maten? LOKA :D
vad dricker du helst på fest? Cider.
vad åt du till frukost? Youghurt
hur många cigg har du rökt idag? inga.
vad jobbar du med? Pluggar
har du skrivit någon egen låt? Nepps.
vem hånglade du senast med? Robin <3
vem saknar du? sommaren.
är du pinsam på fyllan? Det händer väl tyvärr.
vad stog det i den senaste smset du fick? om jag kunde åka ner till stan..
vem var det ifrån? Anna.
skriver du dagbok? Nej, bloggar istället.
vilken färg har du på dina underkläder just nu? vita.
vad gjorde du sönder senast? Kommer inte ihåg?
har du blivit hotad på telefon? Nej, inte vad jag kan komma ihåg iallafall.
vad är det sämsta med p-piller? Att man får blodproppar tyvärr :S
vad var det senaste du köpte? Godis.
vad har du dåligt samvete för? Saker jag inte gör, typ som pluggar.
vad heter dina favoritgosedjur? Har inga.
vem kramade du senast? Camilla.
vad är du beroende av? Mat, kärlek, kläder.
är du sexuellt frustrerad? Nae.
har du duschat idag? Not yet.
vem vet mest om dej? Mammi
vad luktar det just nu? Parfym.

Postat av: Matilda

vad äter du helst till middag? Grillat kött, klyftpotatis, sallad och tsatziki

Det gör jag med! det är det godast som finns! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback