..............

haha nu är jag en liten tjuvis ;D
är inne och skriver på emelies blogg ..

men fy fan vad kul vi ska ha hemma hos henne ikväll..
verkligen superskoj ska det bli..
först tjejmiddag hemma hos henne och typ förfest
sen ska vi vidare till ljura..

älskar dig gumman / anna..
Postat av: mathilda

jo det är klart jag förstår att du vill sluta med waranet, aldrig bra att äta blodförtunnande ju! Ja, jag rökte! Först trodde dom att propparna berodde på ppiller i samband med rökning.. men sen kom det fram att det BARA berodde på ppillerna. Kändes bra, så jag slapp ångra att jag hade rökt..eller så. kram

Postat av: mathilda

jo..jag röker idag också. dum som man är! :( det som kan hända är ju att blodet kan bli ÄNNU tunnare, men något farligt tror ja faktiskt inte kan hända... jag festade som vanligt i stort sett under hela tiden då jag åt waran.. inget hände.. ibland var kanske mitt värde lite annorlunda om jag tog pkprov direkt efter en helg med fest.men inget annat. kram

2007-02-17 @ 14:38:59
URL: http://mathildaandersson.blogg.se
Postat av: mathilda

jag vet, jag borde inte röka :( Nej jag har inte varit på ett enda återbesök sen jag slutade med waranet.. känns lite läskigt ändå? hmm.. jag låg inne en vecka, eller nä. kanske 5 dagar? själv då? kramkram

2007-02-17 @ 17:43:15
URL: http://mathildaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback