saknaden är stor efter dig vännen

Slutade 10.20 idag, åkte hem hit och lagade mat tillsammans med Mathilda, det fick bli nudlar och korv. Vi 12 gick vi o la oss och vaknade sedan med lite ångest vid 15-tiden. Sedan flöt tiden bara på och blev halv 6, då Mathilda syster Ewelina kom och skulle färga och klippa alla barnen i familjen :) Jag klippte topparna och lugg och slingade blondt :) Blev nöjd med resultatet ännu en gång. Så åkte Mathilda och jag ner till stan och solade och så.
Jag fick ett banan-solarium ;D

om 7 ½ timme börjar Lucia-firandet i Kyrkan, så ska väl ta mig dit.. Tycker faktiskt att sådant är mysigt!

Saknar dig Camilla,måste ses någon dag :)
Postat av: Camilla

jag saknar dig med, så det tycker jag vi får se till att göra! :) har vart så mkt i skolan nu på sistonne :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback