Hos Mathilda

Polisen ringde när vi skulle gå på bussen hem, så blev det ett telefonförhör med både mig och Mathilda. Han sa att det kanske  kunde gå till Rättegång. Så vi får väl se, vad de kommer fram till.

idag blir det att festa med Mathilda och Cecilia :)

Imorgon blir det 45-års fest hos Faster, det skulle komma lite folk dit och så. Så då blir det nog lite vin-drickande :) Kanske blir att jag sover över där. och på Söndag ska vi till våra kusiner och fira deras pappa, som då fyller 37.
Blir även 40-årsfest dagen innan julafton, då mamma fyller :) Blir nice tror jag. Mycket kalas nu innan jul, det tycker vi om..

Ska åka ner på stan med Mathilda vid 3-tiden.
Postat av: Sandra

åh va bra att du skrev om polisen, kom precis på att jag måste ringa och se om mitt pass kommit =)

Hoppas du får en bra helg!

Postat av: Sandra

svar:hihi jaa det är en riktig sötnos!!! jaa jag ska åka
till usa över jul. så jag åker på torsdag..

2007-12-14 @ 18:21:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback