Blev en kväll/natt i Gistad :)

Igår började dagen med julavslutning i Renströmmen.
De som uppträdde var jätte duktiga,
Så det var mysigt, synd att det inte vara lite längre bara.
Efter den blev det en tur med Mathilda och Ewe
till Media Markt och Shape. De köpte lite julklappar.
Själv är man ju redan klar med det :)
Riktigt skönt må jag säga.


Var på stan en sväng på kvällen med min syster,
var och tittade på Marie Picasso. Riktigt vacker röst har hon.
Men Amanda skulle ha vunnit, unikare röst.
Så åkte jag med Farmor och farfar hem och åt lite.
20.02 gick tåget till Linghem, där hämtade Alex och Anton
oss, så drog vi hem till Alex. Först blev det lite
skitsnack sen började kröcket. Och fyfan säger jag.
Jag har aldrig mått så dålig dagen efter!
Men kvällen blev hyffsat lyckad iallfall :)

Postat av: Thorfiona

Very nice site. Well laid out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback