we are family

Kräftskiva på gårn eller i Gargaget rättare sagt. var bara ute och åt och nu sitter jag här och har börjat på min första drink , bacardi melón och sprite. Mycket gott faktiskt ^^ Se om jag får hit folk eller inte. Cissi är iallafall här. Och just nu står hon och min syrra och sjunger Singstar :) Låter mycket bra ska ni veta ; P Nej nu måste jag platta håret och sätta på mig smink och kläder. Var på stan förrut idag och köpte 1 svart hood tröja ifrån h&m :)

Fick 500 spänn av mamma bara sådär, tack :) <3

Postat av: I.C.I.A

svar på kommentar: Jag var i sousse! =) Älskade det, vi bodde i ett fint hotel så att man kunde gå till stranden! =) Det är jätte billigt. Och när du är och shoppar så är havet så nära att du kan gå över gatan i stort sett och sedan hoppa i havet =) Och så red vi på dromedarer och åsnor, ur mysigt.

Postat av: I.C.I.A

nu skriver jag igen! För du skrev min 500 kommentar denna vecka =)

2007-08-18 @ 23:44:37
URL: http://ICIA.blogg.se
Postat av: Michelle

Fan vad rädd jag blev när ni kom hem till mig. :P

2007-08-19 @ 17:37:17
URL: http://jagkanvaravemsomhelst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback