Nya grejs som behövs.

  • Jeans, ett par nya Tiger skulle jag vilja ha. Ska nog åka till Vingåker snart igen.  
  • Kofta, en enkel svart eller grå kofta vill jag ha nu till hösten.
  • bastoppar, i svart, vitt och gärna några andra snygga höstfärger.
  • skor, ett par höstballerina är beställda ifrån H&M. Och så ska jag få ett par svarta stövlar av farmor tror jag. 
  • Halsduk, en mysig sådan typ i grått. Beroende på vad jag ska ha för jacka. 
  • vantar o mössa, de ska matcha med halsduken iallafall.
  • smink, nya ögonskuggor och nytt rouge är ett måste.
  • väska, en snygg stor en skulle inte sitta fel. och en brun typ gammal liten en :)
Postat av: Nina

ja den är vrålsnygg!

Postat av: threes`

Då tycker jag du bör prenumenera, blir billgare så =D

2007-08-16 @ 17:03:54
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Vidarmathilda

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-09-02 @ 12:29:49
URL: http://vidarmathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback