Fikning på Fräcka

Det blev att vi strosade lite först nere på stan och tittade lite i skyltfönstrerna och så tittade vi lite på sistaminuten-resor. De är så himla billiga nu, så man nästan vill ta sig en tripp. Men har inga pengar och så börjar skolan nu på tisdag. Jag ska börja på ny skola och ny linje. Ser fram emot det och se vilka man hamnar med. Jag hoppas naturligtvis på att jag hamnar i samma klass som Mathilda och Patricia :) Men bara för att jag hoppas så gör jag väl inte det. Men tycker iaf att det är konstigt om vi inte gör det, för vi har ju iallafall lämnat in lapp om att vi vill gå i samma klass. Och Tessan du kommer att vara saknad <3 sen blev det iallfall att vi satte oss på Kungsgatan och fikade lite :) och vid tio tiden var vi hos Michelle och läste lite tidningar och så. Modette- så himla bra tidning. Måste börja prenumera på någon tidning snart. Det var allt för länge sen. Köper bara lösnummer hela tiden. 

imorgon blir det först sjukhuset och sedan stan en sväng med Michelle :) Vi ska besöka Myrorna en sväng har vi bestämt :)

Postat av: Remivilma

Nice site, regards from the netherlands!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback