Temprano

Idag  är det ju nationelltprov i engelska, men jag orkar inte skriva något. Så ska bara sitta där och vänta ut tiden.. För att få närvaro typ. Jag kanske skriver litegranna.. För jag har en sånn fantastisk bra fantasi-NOT!
När jag slutar vid halv 11 , tror jag att jag ska med mamma på stan. Ska köpa ett par Lacoste skor. Fast kanske bara tittar på de först, och sen åker mamma in igen o köper dem och så. Och så måste jag ha en foundation. På måndag bär det ju av till Stockholm, ska gå på tråkiga vasa-museet. Usch det värsta jag vet. Men tack och lov så slipper vi livrustkammaren. Och sen har vi 5 timmars fritt. Så ska jag bort till NK och köpa en svea tröja tror jag. Jag älskar den jag har nu. Så blir nog att köpa en till sådan, en Marinblå tror jag.


Tackochhejdå ha en bra dag!

Postat av: Honeydew

Ääääähhh ja skiter it :D Ska lägga mig och sova igen :D Ha en fin dag pluttis puss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback