LOOV!

påsklovet har äntligen börjat. Har faktiskt inte planerat att göra så mycket för en gång skulle. Annars brukar jag vara fullbokad på loven och andra lediga dagar. Ska sova längelänge! Kanske åka till Linköping någondag, om jag får med mig någon, nu kom jag på ett rätt så säkert kort iallafall, Emelie! Taha.  Vill kolla runt lite där och så. Hälsa på min farmor på sitt jobb. Var så himla länge sen jag var där, helt otroligt. Annars var jag med minst 1 dag varje lov, när jag var liten! Så vi får väl se vad det blir. Vill åka till mina kusiner imorgon. Ska se om mamma kan skjutsa mig, eller om jag kanske kan ta och cykla dit, det är ju minst 1 mil dit ut. Men det kanske man klarar av? Hej Benmuskler?
Postat av: Estelle

Skönt med lov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback