Inget körkort till äldre män & kvinnor!

Blev påkörd igår av en bil när jag cyklade. Hon körde in i min pakethållare, så den blev nött. Så Pappa och hans kompis tyckte att jag skulle anmäla henne. Hon kunde verkligen inte köra. Hon körde upp på trottoaren. Äldre människor ska inte ha körkort, tycker inte jag iallafall. De är en stor fara i trafiken. Jag bad Camilla cykla tillbaka och ta regnumret, så nu har jag iallafall det. Så vi får väl se om det blir en anmälan eller ej?!
Postat av: Anna*

okey, men jag tycker nästan att alla parfymer försvinner fort:Phaa..jaja, den luktar ju bara så underbart så jag kör nog på den ändå!Kram

Postat av: Niklaselizabeth

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-11 @ 10:07:58
URL: http://niklaselizabeth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback