Hötorget!

Hade det jätte trevligt i Stockholm med folket. var på Vasa vilket inte var så där jätte kul lixom. och så gick vi på stan i ett par timmar. Köpte mig ett par shorts ifrån H&M, tubtop typ ifrån Topshop och en t-shirt ifrån JC! Så köpte jag vindruvor och jordgubbar på Hötorget. De är så himla roliga , fast jobbiga där. Men man överlever. "kom och smaka här" och visst så föll jag i den fällan. Han frågade tom om jag ville ha hans fula jacka. IDIOTO! Linn höll på och dö av garv, skit kul ;D När vi kom hem åkte de flesta till Eneby och Elin och var där och tog det lugnt och så. Fast spanjorerna är fan aldrig lugna. Tror inte de kan vara tysta i 10 sekunder ens. och nu har jag precis ätit upp min mat och ska gå upp och lägga mig brevid mami!


Tackochgodnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback