fredagen den trettonde april

Idag vaknade jag upp vid sjutiden , tog bussen till kungsgård för att ha spanskalektion i åttio minuter. Blir svårare och svårare för varje gång. Men vi tjejer har det alltid lika trevligt :) Efter det tog mig , jag, emma och Johanna till De-geer för att ha en mattelektion på femtio minuter. Så det är en väldigt bra dag. Sen åkte jag hem och sov!

vid halv 2 tiden , vaknade jag upp såg lite på "Nya Tider", och vi 2 tog jag bussen till stan och mötte upp Sophia och Filippa :) Åt på chicken då även Tobbe kom med Daniel :) Länge sen jag såg honom, eller båda två så att säga.
Så drog vi till Vasaparken och satt där och pratade och solade lite.

Nu ikväll har jag bara varit i klocket och träffat massa folk. Alltid lika trevligt där. Du är inte värdelös Robert, kom ihåg det! Träffade även DP , haha var länge sen jag såg honom :) Söt bror iallafall, har inte heller sett på länge! Träffade även Alexander och han syster, gu så lika!
så nu kom jag hem för någon timme sen, ska snart gå och lägga mig o träna på texten.

G´night!
Postat av: Karin

nä men hon jobbar ju inte ens där längre så:)

Postat av: Nadja

det är kul o träffa folk:D

2007-04-15 @ 11:51:23
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback