hejhej!

Sitter hemma hos Lina med henne  Sus och Helle ;D vi har käkat här och så, har håltimme :) börjar om ca 1 timme. Ska bara ha Matte sen slutar vi, skönt men så himla onödigt att gå dit.
Ihelgen var jag med Sus i Örebro, vi var på Badhuset o stan en liten stund! jävla äckel som flirtade med oss i bubbelpoolen ;P fy fan! äckelpäckel! och sen på kvällen var vi några tjejer o killar som drack lite hemma hos någon Berga (: slutade dock inte så jätte bra! men lika glad var jag med gladast var nog räven ;D HAHA! Skämåtsido!
igår övningskörde jag lite uppe vid kråkvilan, var lite nice ;D Jag är ju så himla bra på att köra ;D kan till och med växla till 2 nu ;D hihh..
Ikväll blir det att träna om jag inte har så himla ont i foten! trampat snett idag med, gjorde nämligen det igår på parkeringen när jag bara stod o gjorde något med foten ;P och så har jag nageltrång, o det gör för jävla ont!

Linas marsvin heter Zlatan åh är urgullig ;D Mohaha!

// Ciao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback