Fart o flängt!

åkte hemifrån med 21 bussen, chansade sedan på att ta 113 för att sedan hinna med 3:an ,vilket jag inte gjorde. så fick ta 2:an och gå av vid Hagagymnasiet. Fick låna en killes mobil, min hade inga pengar och så var den ju stendö! Men jag fick inget svar av Lina som skulle komma ut till 3:an. Men som tur var såg jag hinne, där nere. Så jag ropade på henne! så fixade hon sig iordning och så tog vid 22.30 spårvagnen , och den höll vi ju då på att missa! Tack snälla busschaufför (A) Haha! så träffade vi Miche och hans polare vid väster tull. så skulle vi vidare mot Ektorp, men de ville inte följa med! så vid Lidl träffade vi Micke och hans kompis så drog vi upp till han, och där befann sig även Susanna med några killar!
Så åkte vi med Brygel hem, men vi var ju tvugna att åka tillbaka 1 gång för att hämta Linas väska med nyklar och grejer. men det gjorde inte oss något (A) så himla fort gick det. Skojskoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback