Tjosan!

Underbaaaaaaaart, nu är det inte många dagar kvar till avslutningen. Det är endast 2 dagar kvar!
ska äta imorgon med klassen på La Gondola, ska bli så kul :) Men kommer sakna alla i klassen, vissa mer andra mindre. Usch, vill inte tänka på att vi ska splittras. Det blir det sista vi i klassen gör nu tillsammans. och jag börjar bli  lite smått nervös, ska sjunga Nationalsången på avslutningen med min syster. Ska bli roligt, men nervöst som fan.

Tack så jätte mycket 9d , har haft så roligt med er.. Både med framgångar och motgångar.
Det mesta har varit så hiiiiimla great! vill tacka för allt stöd jag har fått nu och under min tid på sjukhuset.
Hade jag inte haft er hade jag inte mått så bra som jag gör idag.


Har varit på farmor och farfars land idag, väldigt mysigt :)


/emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback