Tjalalala!

Underbara sommar! jag älskar verkligen sommaren :D snart är det midsommar, ska ner till Södra finnö då :D åh, så underbart! ska fira med Marcus, John, Linn , Julia och Joacim :) ska bli hur kul som helst.
sen på tisdagen kanske det blir stockholm och allsång på skansen med Linn och Julia! HoppasHoppas! Linn och jag får iaf, nu ska vi se om Julia får. Hon frågar jämt så sent! men men.
Idag har jag städat här hemma och tjänat lite pengar :P bra att ha, ska ta ut det nästa vecka.
så kanske jag och Mathilda ska följa med fritidsgården till Göteborg och åka karuseller nästa torsdag.
och veckan efter det ska jag , johanna , fanny och Emilie och se på Lars Winnerbäck i Linköping, längtar jätte mycket :D och på fredagen då, kanske det blir att följa med Linn och hennes mamma och katta till stockholm :) Linn ska klippa och färga håret på östermalm lixom :D Coolt! och han som ska klippa henne är bög :P haha Janne heter han :P så kanske det blir Gröna Lund :D det skulle vara jätte kul :D
hoppas att det blir så :) så kanske det blir Gotland också, eller öland? med familjen. skulle verkligen vilja åka tillbaka till Gotland där jag var med Emelie och hennes familj förra året :) var så underbart fint där :)
VILL DIT! Nisseviken <3 såg Orup där förra året. värsta coolt :P
aja, nu ska jag dra.

tack för mig / emelie

Postat av: Abdulvanja

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback