Hallojsan!

Idag har jag varit på stan med mamma, vi fixade ett maestro och id- kort till mig på banken först, sen gick vi och tog kort..och så uträttade vi även andra saker och köpte Jordgubbar :D
Vi åkte sedan ut till moster och åt dem och träffade mormor och alla :D sen så gick vi och bada, det var jätte skönt i vattnet , ca. 20 grader. Helt underbart :) och så är det ju jättefint väder ute! Jag älskar solen, men ändå så klagar men på att det är förvarmt och vill ha lite regn och rusk, och tvärtom.
Jag ska se matchen med Emelie och äta godis och heja på dem lite extra! jag hoppas på en vinst idag :D
HEEEEEEEEEEJA SVERIIIIIIGE! jag tror att de kommer vinna med 3-1 :)

Måste ut och titta lite efter damen nu, så vi kan cykla till ica :D

tackåhej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback