GOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUL!

blev inte att köpa någon brun-utan-sol. Vi orkade inte gå dit. och så ville inte min pappa skjutsa mig dit.
Men kan nog åka och fixa det imorgon! har iallafall varit hemma hela kvällen och firat min mamma.
Hon fick Ralph Lauren parfymen, åhhhhh! vill ha vill ha. den luktar ju underbart.
jag får nog en parfym imorgon, jag känner på mig det. Men undra vilken? Jag har sagt massa olika.
Men tror mest på Mexx! Nu sitter jag här och tittar lite på granen och lyssnar på
http://www.julradio.se/
massa bra musik. Nuuuuu äre Julafton. Jag har äntligen fått lite mera christmasfeeling.
ska nog snart gå och lägga mig, så blir det ju snabbare morgon, och då får jag öppna alla (6) paket.
Inte så många. Men det blir fler på kvällen hos Farmor&Farfar. Feliz Navidad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback