...

Igår blev det Mellandagsrean för hela slanten med Susanna, Anna och Fanny :) Köpte mig ett par jeans på ginatricot , 200 spänn bara. En grå klänning ifrån Vero Moda för typ 170 spänn och ett par skor ifrån vagabond, de kostade 274, skit bra ;D  Rätt nöjd faktiskt. brukar inte hitta något när det är Rea. Varit på stan idag med, men hittade inget speciellt då. Var på Sats , för de ringde ju imorse och undrade ifall jag hade glömt bort att jag skulle dit idag, men det hade jag ju inte. Men men, fick en gratisgång där. Så ska väl köra nu iveckan kanske. Så var jag med Linda och Cissi och solade. På stan därefter träffade jag Susanna och så gick vi och fikade på Fräcka Fröken. och nu sitter vi här och undrar om nåååååågon vill hitta på något med oss? (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback