...

Sitter och kollar på en sida för de som omkom i "Rambodalsolyckan" för snart 8 år sen. Det är så himla sorgligt. Vet mer eller mindre vem de var. Kan inte sluta tänka. Jag kommer aldrig glömma när min familj satt hos en kompis till mamma rakt över oss. Vi satt där och fikade som vanligt, så hör vi på nyheterna, klockan var inte mycket då. Så säger de " en minibuss ifrån rambodalsskolan med 9 personer har kolliderat med en lastbil och alla de 9 är omkomna". Vi visste inte vilka det var eller någonting. Så jag tror inte jag tänkte på så mycket mer då. Men senare när jag hade varit hos någon kompis, och kom hem och skulle äta. Så sitter mamma och gråter, och berättar att det var, Malins bror , Jossans bror, Petters bror, Jespers bror och Angelies bror som hade omkommit och de andra, men de namnen kände jag inte igen så väl då. Men det är så ofattbart. Jag var bästa kompis med Jossan då och det var väldigt jobbigt. Men på lördagskvällen åkte mamma, pappa och jag till St.Johanneskyrkan, på minnesgudtjänst. Den kommer jag nog aldrig att glömma. Var så himla mycket folk och så sorgligt.

http://medlem.spray.se/fixen/sorg/index.htm där är iallafall länken.
Postat av: mikaela

kunde inte hålla tillbaka tårarna när ja läste på hemsida, gud va hemskt. måste verkligen vara jätte hemskt för alla nära och kära. beklagar verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback